ΟΜΑΔΑ ΜΕΛΕΤΗΣ

Το Κέντρο Ειδικών Θεραπειών παιδιών ΕΡΓΟ + ΠΑΙΔΙ δημιούργησε ένα νέο τμήμα καθημερινής μελέτης και μαθησιακής υποστήριξης που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού,  με στόχους:

  • την πρακτική εφαρμογή όσων διδάχθηκε το παιδί στο σχολείο
  • το καθημερινό του διάβασμα για την επόμενη μέρα
  • την εξοικείωση με τη χρήση επιπλέον πηγών γνώσεων (π.χ. εξωσχολικά βιβλία, εγκυκλοπαίδεια, υπολογιστής)
  • την απόκτηση γνώσεων και πληροφοριών πέραν εκείνων που παρέχονται στο σχολείο
  • τη λειτουργία μέσα σε ομάδα (ομαδοσυνεργατική μέθοδος), αναπτύσσοντας καλές συνήθειες και συμπεριφορές
  • την ενίσχυση της ικανότητας να εργάζεται ο μαθητής μόνος του,  με πειθαρχία αλλά και υπευθυνότητα στις σχολικές υποχρεώσεις του.

Τμήματα

Ομαδικά (ολιγομελή)

Ατομικά

Έναρξη νέων τμημάτων από 11 Σεπτέμβρη.

Για δηλώσεις συμμετοχής και πληροφορίες καλέστε μας  στο 2261020781. ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ 1 (απέναντι από τα Δικαστήρια)


Κάθε παιδί δικαιούται ελεύθερο χρόνο!

Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες αναλώνονται σε πολλές ώρες μελέτης καθημερινά!

Στο κέντρο μας λειτουργεί Ομάδα Μελέτης σε πολύ οικονομικές τιμές.

Στο κέντρο μας λειτουργεί Ομάδα Μελέτης μαθημάτων προετοιμασίας για την επόμενη μέρα.

Σε μας, με την Σχολική Μελέτη, το παιδί σας λαμβάνει σημαντική ψυχολογική υποστήριξη αφού μαθαίνει ένα σωστό τρόπο να διαβάζει και  απαραίτητες τακτικές ώστε να οδηγείται στην λύση.

Είμαστε δίπλα του όταν δυσκολευτεί να το βοηθήσουμε και παράλληλα  δεν στεκόμαστε συνέχεια από πάνω του, εφόσον θα πρέπει να μάθει να φέρει εις πέρας το διάβασμά του. 

Στην δική μας σχολική μελέτη γίνεται η διαφορά με έναν καινοτόμο τρόπο διδασκαλίας, διότι το εκπαιδευτικό προσωπικό έχει: πείρα στο παιδαγωγικό τομέα, επάρκεια σε εργαλεία ανίχνευσης μαθησιακών δυσκολιών και στόχο την επαρκή καθημερινή μελέτη.

Πετυχαίνοντας την αυτοματοποίηση της γνώσης, το παιδί έχει ενεργό ρόλο στη μαθησιακή διαδικασία, επιλέγοντας τις μεθόδους εκείνες που καλύπτουν τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του.

Σημαντικό για μας είναι όλοι μας οι μαθητές να αποδίδουν ικανοποιητικά στα σχολικά τους καθήκοντα και να κερδίζουν ελεύθερο χρόνο για τις δραστηριότητές τους.

Εξάλλου όταν ο γονέας παίξει τον ρόλο του εκπαιδευτικού, καταργεί προσωρινά τον δικό του ουσιαστικό ρόλο. Καταναλώνει χρόνο και ενέργεια που θα μπορούσαν να αφιερωθούν στην ανάπτυξη της σχέσης γονέας-παιδί.

Τι θα πρέπει να έχει μαζί του στη Σχολική Μελέτη;

1.Το σχολικό του πρόγραμμα

2.Τα βιβλία και τα τετράδια των μαθημάτων της επόμενης μέρας

3.Το τετράδιο της Σχολικής Μελέτης

Σας περιμένουμε να συζητήσουμε τις ανησυχίες σας …